Stroef schakelen 1ste en 2de versnelling.

3 reacties

Merk
Ford
Model
Escort
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-02-2009 22:56

[123033]Hallo daar in Nederland. Wij hebben hier een Ford escort GLXI uit 1998 die heel stroef in 1ste en de 2de versnelling gaat.Ook als de motor niet loopt. De andere versnellingen en de achteruit zijn geen probleem. Ik heb de schakelstang tussen pook en versnellingsbak eens losgehaald, en volgens mij zit het probleem in de bak!

Heeft hier iemand ervaring mee?

Groeten

John Gijsbers