8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-02-2009 20:53
[122864]Wagen is een uit Amerika ingevoerde Voyager
Op het dashboard brandt het lampje Maintenance Required
Heeft iemand enig idee of dit zonder Dealer tester is te resetten?
Rinus Franse