Geplaatst: 18-11-2008 18:04
hallo, ik heb heir een focus die af en toe( natuurlijk niet bij mij) onregelmatig loopt, als hij op temperatuur is.
voor een stoplicht schommelt het toerental op en neer.
ik heb de stapeenmotor eruit gehaald en goed schoongemaakt met remmen reiniger en ook het inlaat kanaal schoongespoten . 2 dagen goed gedaan en nu begint hij weer. er is al een brandstof toevoeging in de tank gegoer gaat geen diagnose lampje branden op de auto.
iemand een idee????