Geplaatst: 19-11-2008 17:18
[115804]Oliefilter is kapot gegaan,hierna bleef olidruklampje bij stat. warmne motor branden.Hebben na eerste branden op advies Opel oliepomp en het oliezeef vervangen. Echter het lampje blijft branden.
Heeft iemand wijze raad ?