verwarming blaast enkel koude lucht

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-11-2008 21:34

[116082]deze wagen heeft onlangs een aanrijding gehad vooraan, na herstelling blaast de verwarming enkel koud. ik heb de elektrische waterkraan aan het schutbord nagezien en deze staat open, heb het circuit ontlucht op 2500 toeren en met omhoog geplaatst expantievat. De slangen krijgen goed warm , de radiator wordt goed warm, schroeven slaan aan maar de slangen naar de kachelradiator zijn zo goed als koud. als ik de retourslang van de kachel losmaak loopt er wel degelijk vloeistof uit.