Geplaatst: 25-11-2008 16:57
[116206]De wagen had een licht ongeval vooraan gehad ( geen chassisschade , geen airbags uit , enkel 2 achterste gordelspanners en bestuurdersgordelspanner was uitgegaan, voorbumper en intercooler stuk )
Tijdens het repareren ging het starten en verplaatsen steeds perfect , en was er geen probleem met de tellerunit , doch plots werd hij volledig rood , nadien volledig wit , en viel hij helemaal uit ... even nadien werkte hij weer normaal , daarnaa werkte hij dan wel , dan niet . Dit alles tijdens de verplaatsingen in de werkplaats ; er werd steeds de battetij ontkoppeld .
Nu doet de unit niets meer : alles blijft zwart , toerenteller werkt niet , controlelampjes ( van bv richtingaanwijzers) werken ook niet ...
Wie weet raad ??