Geplaatst: 05-11-2008 16:43
[114859]deze fiat brava loopt stationeer niet lekker. auto rijd verder perfect. vervangen en omgewisseld zijn
al de volgende onderdelen: bougie's en kabels stappenmotor. auto ook uitgelezen en alle waarden
zijn goed ook uitstoot is prima. vaccuumslangen ook goed en hij zuigt nergens valse lucht.
Iemand misschien een idee ???
m.,v.g.
ed