Geplaatst: 06-11-2008 12:00
[114915]hoi,
We hebben een ford scorpio staan die na door een plas water gereden te hebben niet meer doorschakeld.
achteruit, n, d en 123 werken gewoon maar als hij in D staat dan schakeld hij neit door.
er zit genoeg olie in de automaat.
heeft iemand een iedee???
Groeten
Bart