Geplaatst: 07-11-2008 17:40
[115009]cruise control werkt normaal totdat je voor de eerste keer aan het rempedaal komt
het groene lampje is dan uit en krijg je ook niet meer aan
als je de auto van contact zet en opnieuw start is alles weer normaal
in de datalijst werken de beide circuits v/d remlichtschakelaar gewoon uit/aan met het bedienen
ook de ingangen van het multifunktioneel stuur werken normaal in de datalijst ,echter niet meer als je weer aan het rempedaal komt
staat wel een foutkode in van de luchthoeveelheidsmeter maar daar moet de cruiscontrol wel van werken lijkt mij
wie heeft nog een idee?