Geplaatst: 26-07-2009 14:48
[133849]Hallo,
ik heb een GDI met startprobleem: zodra het motorcontrole lampje brandt, slaat de motor niet aan. Na ongeveer 10s gaat het lampje uit en de motor slaat weer aan. Stationaire toerental blijft dan lager dan normaal, tussen 200 en 500 toeren. Ik kan nog niet bij de auto, want die is ergens in het land gestrandt. Dus verder nog geen info beschikbaar.
Heeft iemand ervaring met dit probleem? Alvast bedankt.