Geplaatst: 26-07-2009 10:37
[133828]Ik ben met een opel omega aan de gang,
waarvan de afstandsbediening niet goed doet,
je kunt de auto niet op afstand op slot doen
en wel op afstand open.
we hebben het besturingskastje rechts voor
onder dashboard gewisseld met een andere,
en die vertoond hetzelfde probleem,
we hebben het portierslot linksvoor ook al
gewisseld met andere, daar veranderd het ook niets van
handmatig met de sleutel werkt alles perfect,
heeft iemand nog een idee hoe dit zou kunnen?