Geplaatst: 28-07-2009 9:49
[133948]Geeft bij uitlezen katalysator onvoldoende werking.
NOx sensor is al vervangen en geeft deze storing nu ook niet meer aan.
Heb iets gehoord over nieuwe software laten inlezen?????
Wie heeft er voor mij een oplossing
Groeten Arend