Geplaatst: 28-07-2009 16:21
[133978]Hallo allemaal,
WIj hebben hier een 607 (Z9) staan waarvan de achterkant iets door de veren zakt. Ik heb de hoogte opgemeten en vergeleken met een andere 607 en dat scheelt 2cm. Nu komt de trekhaak van de auto op de grond bij het uitrijden van een parkeergarage.
Ik ben al bezig geweest met het afstellen van de wagenhoogtesensoren van de gestuurde vering maar dat heeft geen enkele zin gehad. Heeft iemand hier vaker van gehoord? Het is me al wel meer opgevallen dat sommige 607ens wat lager staan achter.
Ik denk zelf aan het vervangen van 2 achterveren of monteren van hulpveren maar meneer wil daar niet aan...
Jullie een idee??