Geplaatst: 28-07-2009 9:46
[133947]Geeft een storing in de ABS/ESP remdruksensor onderbreking
Sensor zit in ABS blok, kan ik deze los vervangen of moet het gehele blok vervangen worden?
Heeft er iemand ervaring mee???
AC tronics had dit type nog nooit gehad.
Groeten Arend