Geplaatst: 28-07-2009 17:29
[133982]Auto start wel maar slaat slecht aan soms op 2 cillinders en met uitzetten gaat hij nadieselen 2 seconden.
Hij had in eerste instantie luchtbellen in de dieselleiding zitten toen het dieselfilter vervangen toen waren de luchtbellen weg maar had geen effect.
Verstuivers inmiddels laten reinigen ook geen effect.
Ook uitgelezen en geen foutcodes.
Gloeispiralen gecontroleerd werken gewoon en werken volgens dealer ook pas onder de min 10 graden.
Jarco.