Geplaatst: 30-07-2009 17:35
[134150]Ik heb hier een BMW 525 waarvan de motor snelwarm loopt.
Stationair mooi op 90 graden, slangen radiateur worden beide warm.
Rijdend vrij snel oplopende temp mits kachel uit. Zet ik de kachel aan dan ook weer binnen 20 seconden van rood naar 90 graden.
Weet iemand raad.....
Visco en thermostaat al vervangen.