Geplaatst: 03-08-2009 13:05
[134381]hallo
ik heb hier een 607
waarvan soms het motorstorings lampje gaat branden als je de cruise control aan zet
fout code: p0704 koppelings schakelaar intermitterde fout.
schakelaar is al vervangen.
kan het te maken hebben met het bedieningspookje van de cruise control aan het stuur???
alvast bedantk
mvg Roy