Geplaatst: 04-08-2009 16:51
Hallo,
Storing uitgelezen en gewist maar steeds komt de storing terug.
Als storing krijg ik sensor nokkenas, onjuiste waarde tussen motortoerental en krukas positie sensor.
Bij een andere garage is de nokkenas sensor al vervangen en de lambda sensor(????????)
Is dit een bekend probleem bij deze motoren?
IK dacht zelf aan misschien verkeerde timing van de dis riem.
Ik heb verder helemaal geen historie van deze auto.