ford galaxy met bak probleem

2 reacties

Merk
Ford
Model
Galaxy
Type
Onderwerp
Motorcode
1900 tdi automaat
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-08-2009 18:22

[135052]hallo

ik heb een ford galaxy met een automaatbak probleem

wie kan mij helpen het zit zo de automaat duwt met overschakelen

van de 2e naar de 3e versnelling met warme motor zal het

verversen van de bakolie helpen of zit het probleem in de bak zelf?

mvg jimmy