Geplaatst: 12-08-2009 18:22
[135052]hallo
ik heb een ford galaxy met een automaatbak probleem
wie kan mij helpen het zit zo de automaat duwt met overschakelen
van de 2e naar de 3e versnelling met warme motor zal het
verversen van de bakolie helpen of zit het probleem in de bak zelf?
mvg jimmy