Geplaatst: 12-08-2009 13:53
[135033]hallo , sedert enkele dagen begint mijn boite lawaai te maken bij het optrekken en afremmen op moter ..
eens ik het koppelingspedaal induw is het lawaai gedaan !
ligt dit aan de lagers van de boite/differentieel ???
is dit te maken of moet ik er een ruilbak in steken ?
daar de km stand van dce wagen al hoog is (225000 kms) , zijn de kosten mss te hoog tov de waarde van het voertuig !!
is dit een veel voorkomend geval of is dit een alleenstaand geval ... ( getuned tot 105pk en zeer sportieve chauffeur )
mvg christoph