boite begint te zingen , gereutel bij optrekken en afremmen op moter

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1700 dti
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-08-2009 13:53

[135033]hallo , sedert enkele dagen begint mijn boite lawaai te maken bij het optrekken en afremmen op moter ..

eens ik het koppelingspedaal induw is het lawaai gedaan !

ligt dit aan de lagers van de boite/differentieel ???

is dit te maken of moet ik er een ruilbak in steken ?

daar de km stand van dce wagen al hoog is (225000 kms) , zijn de kosten mss te hoog tov de waarde van het voertuig !!

is dit een veel voorkomend geval of is dit een alleenstaand geval ... ( getuned tot 105pk en zeer sportieve chauffeur )

mvg christoph