Geplaatst: 12-08-2009 21:46
Auto loopt gewoon. Wanneer ik de auto uitgezet heb en na een tijdje weer wil starten, slaat de auto niet aan. De startmotor draait wel rond. Wanneer de centrale deurvergrendeling weer op en af gezet wordt, slaat de auto aan.