Geplaatst: 13-08-2009 22:05
[135153]Motor draait goed maar er zit constant een rommelend(trillend) geluid in, alsof er iets los zt in het inlaatspruitstuk, kan misschien van cilinderkop komen en meer hoorbaar zijn door inlaat.
Geen zwaar of tikkend geluid.