Geplaatst: 14-08-2009 6:42
Accu was leeg,lang getaan bij autohandelaar na het boosteren met andere auto werken de ramen niet,voor portier vergrendiling niet,wipers blijven aan,airco compressor slaat niet aan , in de CID display komt er een melding (ELECTRONICS FAILURE PLEASE STOP THE CAR /WIPER EMERGENCY RUNNING)
verder kan de auto wel gereden worden.
Uitlezen is niet mogelijk geen comminicatie met de modulen met verschillende aparaten gebropeerd Gt1,universiele maar geen toegang.
Alle zekeringen nagekeken ook smeltzekering in de kofferbak denk 100amp
Kan iemand mij helpen