Geplaatst: 14-08-2009 0:20
Op de auto balanceren heb ik nog niet gedaan.
Zou ik wel nog kunnen doen indd.
Velgen zijn 7J ET33
banden 205-40-17
Hoogteslag hebben de banden niet.
Ik zal ze eens balanceren aan de auto, anders moet ik er maar mee leren leven!