Geplaatst: 27-07-2009 14:33
[133901]goeiedag,
Heb een starter besteld voor een xenon koplamp omdat de oude defect is...
Dit bakje zit onder op de koplamp, moet deze ook geprogrammeerd worden??
Heb links al met rechts verwisseld en toen werkt alles gewoon normaal..
Mrvgr J