Geplaatst: 31-07-2009 16:26
[134214]hallo iedereen ik heb hier een c3 waarvan ik het snelheidssignaal wil aftakken maar de dealer kan mij niet vertellen welke draad dit is op de ABS pomp en/of BSI. Teller werkt wel goed maar die schijnt via CAN-BUS snelheidssignaal te pakken dus daar kan ik niet aftakken. en ja, ik weet dat er interface kastjes zijn maar ik heb dus geen snelheidssignaal achter de radio dus voor mij helpt dat niet denk ik.
alvast bedankt voor meedenken, groet gerko