abs pomp+esp peugeot 207CC

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2009 21:34

[134483]Hallo,

Ik heb hier een 207CC,waarvan esp constant werd uitgeschakeld(abs werkte ook niet),uitgelezen en vastgesteld dat abs pomp niet werkt(actuatortest).

heb nieuwe abs pomp besteld op vin nr,en deze zou door peugeot getelecodeerd van fabriek af komen.

nieuwe pomp geplaatst en ontlucht(ook gedeelte met de computer ontlucht)

alles klaar,dan gaan rijden nu ESP storing opgelost maar nog geen ABS,

nu geeft hij permanente foutcode REMVLOESTOFNIVEAU WEERSTAND VAN DE SCHAKELAAR TE HOOG (F4C3)

en REMVLOEISTOF TE LAAG NIET GEKENMERKT(C1389)

dus andere storing van ESP,ASR,ABS

Heeft hier iemand ervaring mee

mvg davy