Geplaatst: 07-08-2009 15:49
Ik heb een corsa welke stationair slecht loopt, zowel warm als koud.
Als je langzaam wegrijdt houdt de motor in (bokkerig), echter als het gaspedaal in een keer word ingetrapt is er niets aan de hand.
onder het rijden gaat soms even het motor man. lampje branden (ongeveer 10 sec.) bij uitlezen komt de koelvloeistof spann. te hoog naar voren.
Deze is vervangen echter geen resultaat, evenals het inlaatspr.stuk pakking.
Verder heb ik al een andere onsteking, gasklephuis & voetpakking, originele bougies geprobeerd. Tot nu toe geen verbetering.
Herken je het probleem en heb je misschien de oplossing voor mij.