motor loopt onrgelmatig, houdt in bij begin gasgeven.

10 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4 nz
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-08-2009 15:49

Ik heb een corsa welke stationair slecht loopt, zowel warm als koud.

Als je langzaam wegrijdt houdt de motor in (bokkerig), echter als het gaspedaal in een keer word ingetrapt is er niets aan de hand.

onder het rijden gaat soms even het motor man. lampje branden (ongeveer 10 sec.) bij uitlezen komt de koelvloeistof spann. te hoog naar voren.

Deze is vervangen echter geen resultaat, evenals het inlaatspr.stuk pakking.

Verder heb ik al een andere onsteking, gasklephuis & voetpakking, originele bougies geprobeerd. Tot nu toe geen verbetering.

Herken je het probleem en heb je misschien de oplossing voor mij.