Geplaatst: 15-08-2009 23:39
hallo , volgend probleem doet zich voor !
Klant belt , krijgt wagen niet meer gestart .
Bij aankomst geprobeert met startkabels en moter start en draait staionair ; doch bij lager toerental als normaal !
Hierbij krijg ik ook geen reaktie op gaspedaal , of bij handmatig draaien op de gasklep ! motertoerental loopt max op tot 1500 toeren !
foutcodes heb ik nog niet ; worden morgen uitgelezen !
heeft dit te maken met de basis afstelling van de gasklep ??
Ik vermoed dat de wagen zonder stroom gezeten heeft en zo de basisstand van de gasklep verloren is gegaan !
Kan iemand dit bevestigen ???
kan deze basisstand weer ingeleerd worden zonder diagnoseapparatuur ?
mvg christoph