4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-08-2009 18:03
[134968]Weet iemand of de verwarmingsradiator van een frontera B apart kan vervangen worden ? Volgens epc is dit compleet met de chauffagebak , welke nogal duur is . Ook in namaak vind ik hem niet
iemand ervaring mee ?