Geplaatst: 28-12-2008 13:52
[118564]Goedendag,probleem Opel Corsa B sport met X1.4SZ motor ; Motor na het starten gaat op 3 cill. lopen,daarbij veel rook ontwikkeling[grijs] Geef dan meer gas,motor gaat weer op 4 cill. lopen,echter het toerental daalt heel langzaam,terwijl gaspedaal op stationaire stand staat.Ook het diagnose lampje gaat hierbij branden.Ga hierna de weg op,acceleer een paar keer goed,en het probleem lijkt weg te zijn.Maar kan na een paar dagen zo maar weer te voorschijn komen.
Wie heeft er suggesties????