Geplaatst: 28-12-2008 16:59
[118586]waar kan het aan liggen dat mijn auto ongeveer de helft te veel brandstof neemt.
heb deze nu enkele dagen, maar gemiddeld 1 op 10 ik heb een sedan gehad (W203 en W202) hiervoor, en moet makelijk 1 op 16
lopen en 1 op 18 als je beetje rustig doet. ik heb een
onder de kap heb ik het lucht en brand filter al gewisseld. ook is de thermostaat gewisseld. voorheen lijkt de druk sensor
van de rail gewisseld (ziet er erg nieuw uit)
gaat om een C klasse 220CDI, automaat, airco, snelverwarmstand.
airco en snelwarmstand staan uit.
auto rookt niet byzonder, soms als je stuk rustig hebt gereden, en trapt
hem dan in, is het wel even zwart achter je, maar dat hadden de voorgangers ook.
hij stinkt ook niet en van wat ik gezien heb zijn retour slangen van verstuivers dicht.
auto is niet gechipt, van wat ik kan zien, en motor loopt gewoon als een zonnetje.
iemmand een idee?
anders word het weer een rondje dealer sponseren......
al vast bedankt..