Geplaatst: 01-01-2009 12:21
[118867]Betreft mijn eigen voertuig. Gedurende een goeie week, telkenmale ik in mijn garage binnenrijdt (relatief donker) springen de lichten automatisch aan (wat normaal is), MAAR : telkemale gaat de wisser ook éénmaal automatisch. Dit is nu reeds een dag of negen zo. Of je nu éénmaal de garage binnenrijd of vijfmaal per dag....