Geplaatst: 03-01-2009 17:27
[119013]Volgende een distriburieriem van een Xsara Picasso 1.8 vervangen. Voor de juiste spanning is er volgens de beschrijving een speciale riemspanner nodig. Hoe stellen jullie deze meestal af?
Alvast bedankt voor het meedenken.