afstellen van distributieriem

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8-16v
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2009 17:27

[119013]Volgende een distriburieriem van een Xsara Picasso 1.8 vervangen. Voor de juiste spanning is er volgens de beschrijving een speciale riemspanner nodig. Hoe stellen jullie deze meestal af?

Alvast bedankt voor het meedenken.