5 reacties
Lid sinds: 20-03-2009
Bijdragen: 4
Geplaatst: 20-03-2009 17:26
Hallo,
Regensensor bij dealer vernieuwd geen enkele reaktie.
Probleem nog het zelfde.
Hoezo de regensensor goed gemonteerd, ik neem aan dat deze alleen op de voorruit is geplakt.
alvast bedankt