Geplaatst: 18-02-2009 15:53
[122747]Deze ford transit valt bij stationair draaien spontaan uit, soms na 5 minuten soms na een half uur. Gloeilampje knippert.
Bij het uitlezen worden er geen fouten weergegeven.
Bij de lektest is er ook geen lucht of lekkende verstuiver te zien
wanneer de motor direct op een jerrycan diesel is aangesloten (toevoer en retour) valt de motor nog steeds stil
bedrading op gehele auto gecontroleerd
wie een suggestie heeft kan ons mischien goed helpen
mvg. jaap