slaat spontaan af

2 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 TDCI 125T260
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-02-2009 15:53

[122747]Deze ford transit valt bij stationair draaien spontaan uit, soms na 5 minuten soms na een half uur. Gloeilampje knippert.

Bij het uitlezen worden er geen fouten weergegeven.

Bij de lektest is er ook geen lucht of lekkende verstuiver te zien

wanneer de motor direct op een jerrycan diesel is aangesloten (toevoer en retour) valt de motor nog steeds stil

bedrading op gehele auto gecontroleerd

wie een suggestie heeft kan ons mischien goed helpen

mvg. jaap