Geplaatst: 30-12-2008 19:42
[118783]ik heb een proleem met de laadspanning van een 6 Volt Willy's jeep, als ik spanning meet rechtsreeks op de dynamo dan meet ik 7,4 Volt, meet ik spanning over de accu dan meet ik 7 Volt!??? Er is al een nieuwe spanningsregelaar gemonteeerd maar dit maakt geen verschil tussen oude en nieuwe. ik heb van derden gehoord dat deze regelaars afgestelt kunnen worden, zoja kan mij iemand vertellen hoe dit moet?