Geplaatst: 06-11-2008 12:15
Hallo allemaal.
Ik heb het volgende probleem met een T3 2.1 wbx MV motor.
Koud loopt hij goed, maar zodra hij warm is houdt hij in en rookt dan nogal.
Heb bobine, stroomverdeler, verdelerkap, rotor, bougies en kabels, brandstofpomp/filter, lambdasonde, temperatuurvoeler en luchtmassameter al vervangen.
Injectoren zijn getest en goed bevonden.
Compressie gemeten, is goed.
Zodra je de motor uitzet en daarna weer aan is het weer even goed.
Iemand nog enige suggesties?
Motor heeft ongeveer 72.000 km gelopen.
Alvast bedankt,
Hylke