Geplaatst: 06-11-2008 23:32
[114977]heb hier een polo staan en als je hem laat lopen stationair niet gebeurd maar geef je iets gas dan gaat het olie lampje knipperen met een toon signaal
heb de olie zender al verv zijn er misschien nog meer zenders kan er niet 1 meer vinden