automaat

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-11-2008 11:03

[115044]Ik heb hier een transporter staan die als je ongever 70 km gaat rijden en dat is dan ongeveer rond de 2100 rpm,gaat schokken.Het lijkt wel of deze de hele tijd doorslipt en weer op nieuw pakt dit merk doordat de auto licht schokt , maar ook dat rpm teller elke keer met een verhoging van 300 rpm laat zien.

wie heeft hier ervaring mee?