Geplaatst: 08-11-2008 22:57
[115091]De auto sloeg af tijdens het rijden, en wilde hierna niet meer starten.
De verstuivers krijgen wel brandstof. Tijdens het proberen te starten rookt de demper beetje blauwig.
Bij het uitlezen geeft de uitleesapparaat de volgende fout aan: P1248 en 17656 inspruitstand regelen.
Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn?
Met vriendelijke groet,