Transporter TDI 2.5 sloeg af tijdens het rijden.

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
DIESEL
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-11-2008 22:57

[115091]De auto sloeg af tijdens het rijden, en wilde hierna niet meer starten.

De verstuivers krijgen wel brandstof. Tijdens het proberen te starten rookt de demper beetje blauwig.

Bij het uitlezen geeft de uitleesapparaat de volgende fout aan: P1248 en 17656 inspruitstand regelen.

Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn?

Met vriendelijke groet,