Turbodruk te laag

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Touareg
Type
Onderwerp
Motorcode
BAC
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-11-2008 17:34

[115929]Wij hebben een Touareq met het probleem dat de auto elke keer in noodloop gaat. Geen vermogen meer op dat moment. Bij uilezen storing TURBODRUK TE LAAG/REGELGRENS ONDERSCHREDEN.

Vacuumpotje van de turbo was lek. Deze vervangen en auto reed op dat moment goed. Na drie dagen weer dezelfde problemen. Zelfde storing erin.

Wie heeft er nog ideeen hierover???

B.v.d Dennis Lelieveld

Autobedrijf Gout.