Rijstandensensor

6 reacties

Merk
Audi
Model
Cabriolet
Type
Onderwerp
Motorcode
bfb
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2008 11:38

[116185]Hallo allemaal,

Van deze audi a4 1.8T cabrio met een multitronic automaat(hbd) gaat de versnellingsbak in noodloop(display knippert) bij het in het achteruit zetten van de bak. Achteruitrijlichten gaan dan ook niet branden. Geeft de volgende foutcode 17090 rijstandensensor(f125) onaannemelijk signaal.

Waar zit deze sensor, en is dit eenvoudig te repareren.?

Vriendelijke groeten Dick Wijngaard