Geplaatst: 25-11-2008 16:39
[116205]Hallo,
We hebben een 348 staan met 80 dkm. Elke keer als hij een poosje stil staat, en je wilt gaan rijden, dan sputterd hij wat tegen onderin toeren.
Ongeveer tussen de 2000 en 3000 toeren. Maar als je langzaam gas geeft, heb je geen last.
Nu heb ik alle bougies al vervangen, ging een poosje goed, maar het probleem is weer terug.
ik zit nu te denken aan bougie kabels???
Mvg
Sander