Geplaatst: 02-12-2008 18:46
[116752]hallo medeleden.
het gaat hier eventjes niet om bovenstaande auto. maar meer om mijn studie. aangezien ik mijn stage klapper af moet hebben voor over 3 weken.
hier staan een aantal dingen in. die ik nog nooit van zijn lang zal ze leven heb gedaan bij mijn werkgevers. en waarschijnlijk ook nooit kom aan het doen. dit omdat dit soort werkzaamheden meestal bij ons wordt doorgestuurd naar revisie bedrijven etc en zoals bijv gas auto`s met problemen waarvan de gas installatie niet af fabriek is geleverd. maar naderhand is ingebouwd. die worden bij ons doorgebracht naar de gas boer. waarna hij het probleem oplost.
ik zit nu in een hoofdstuk. waarbij er wordt gevraagt hoe controleer je een schoksensor van een airbag systeem. waarbij ik in de verschillende auto data programma`s gezocht heb maar hier niets over kan vinden.
eveneens heb ik dit met automaat bakken. waarbij de vraag wordt gesteld een voorwiel aangedreven auto schakelt niet meer op. bij mijn weten is de lock-up voor het vast zetten van de koppelomvormer. en verder hebben we nog niet veel behandeld in dit hoofdstuk. dus vandaar dat ik een beetje. met mijn handen in het haar zit.
of dat ik bijv het mail adres van iemand mag hebben zodat als ik vragen heb ik prive kan mailen en wat waarschijnlijk ook sneller is.
mvg
laurens bemelmans