Geplaatst: 03-12-2008 17:31
[116814]Motor draait goed, accuspanning goed.
Lampje remvloeistof brand, zit genoeg in. ABS lampje brand.
Automaat niet meer uit P te krijgen.
Het is een v6 benzine uit 2003.
Uitgelezen foutcodes:
p1645
p1626
p1628
p1649
p1606
Auto staat 3 etages onder de grond in een parkeergarage in zijn P, op transploft is ook geen optie.