Geplaatst: 02-12-2008 20:04
[116759]Wie weet raad?
Wij hebben bij ons in de werkplaats een Grand Voyager met het volgende probleem. Bij het op contact zetten geeft de benzinemeter b.v 1/4 vol aan en het lampje met het benzinepompje erop is dan aan. Dit is mogelijk maar als je hem dan start dan gaat na 2 a 3 sec de meter zakken naar leeg het lampje blijft gewoon aan. Maar het kan ook voorkomen dat de meter bv. 1/2 vol aan geeft en het lampje uit is. Wij hebben al een nieuwe originele tankmeter in de tank geplaatst en het koolstoffilter al verwijderd onder de auto,dit echter met weinig resultaat. Wie weet er een oplossing?
Alvast bedankt John.