Geplaatst: 04-12-2008 21:37
[116921]Klacht van klant is dat regelmatig een soort stoom of rook onder de motorkap vandaan komt.
steeds als de auto bij ons komt rookt hij nauwlijks , maar wel is er een diesel lucht aanwezig onder kap.
Na controle van de motor en gehele brandstofsysteem is er geen lekage te zien,wel komt het probleem vaker voor,ook is er geen koelvloeistof verlies.