Geplaatst: 20-02-2009 19:36
[122946]hallo,
weet er iemand hoe het zit met oliedruk als je de oliekoeler loskoppeld. dus de leidingen in het carter eruit en de leidingen die uit het carter komen afstopt. je zou zeggen dat hij de olie gewoon vanuit het carter weer terug aanzuigt. of krijg je dan olie druk problemen?
mvg, Tim.