oliekoeler c250

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 diesel
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2009 19:36

[122946]hallo,

weet er iemand hoe het zit met oliedruk als je de oliekoeler loskoppeld. dus de leidingen in het carter eruit en de leidingen die uit het carter komen afstopt. je zou zeggen dat hij de olie gewoon vanuit het carter weer terug aanzuigt. of krijg je dan olie druk problemen?

mvg, Tim.