Geplaatst: 12-07-2009 9:50
[132796]ik krijg foutcode P 0115 control grid-controlled cooling alsook foutcode P 0171 controle brandstof-verzorgingssysteem,de wagen rijdt zeer goed en heeft geen problemen bij starten of vermogensverlies,maar het lampje van de dme blijft op het instrument branden(nadat ik deze gewist heb kan ik 200 km ong. rijden)en dan brandt het lampje terug,ik heb de lambdasonde al vervangen,alsook de temperatuur sensoren(in de coulasse en ook deze van het thermostaathuis)wie weet raad???